Segt!





God kväll!

Här sitter man, ont i magen och ont i halsen och är snuvig.
På onsdag natt vaknade jag med världens magont och det var bara
att försöka ta sig på taletten. Vad som hände där inne behöver jag inte ge er
i detalj, ni förstår säkert. Var tur jag han hämta en hink.

Igår hade jag också ont i magen och imorse vaknade jag med lite halsont och snuva, dessutom
ont i urinvägarna.
S U C K!

Ja ja.. nu har jag klagat färdigt för idag. ;-)

Gubben har varit borta sedan tisdag och kommer inte hem förrän på söndag. Imorgon åker
yngsta tjejen till mormor och morfar och äldsta tjejen ska mest troligt också bort så det blir
bara lillkillen och jag hemma i helgen.

Man är inte sugen att göra så mycket när man inte är pigg så vi kommer bara att vara inne, mysa
och titta på film.

Trevlig kväll!




Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail