Ett år äldre!

 
Så har man då blivit ett år äldre igen då.
Kan ni gissa hur mycket???? 
Precis.... Tjugofem... Hrrrmm.... ;-)
 
Nej! Trettiofem stämmer bättre. 
Hur som helst är man inte äldre än man gör sig.
Dagen började med att lillgrabben ringde och gratulerade mig på jobbet. Han hade kvällen före suckat och frågat pappan om dom verkligen skulle kliva upp och gratta mig före jag skulle åka på jobbet. :-)
 
På jobbet sjöng personal och barn för mig och när jag kom hem blev det pizza, sång, paket och tårta. 
Fick besök av mamma, pappa, svärmor, bästa vännen med barn. 
Ser man på alla presenter kan man tro jag fyllde fyrtio.
 
 
 
 
*Supersnygg klänning av gubben.
*Pengar av mor och far.
*Pengar och en virkad uggla av svärmor.
*Fint linne av äldsta dottern och ett lottpaket. 
*Supersöt uggla av yngsta dottern som hon sytt och ett kort hon gjort.
*Superfint armband och ett kort av lillgrabben.
*En blomma och lott av arbetskompisen.
*En blomma med kort och godis av vännen med familj.
 
 
Dagen efter när jag kom på jobbet kom även fina Nina med ett paket med ljuslyktor och ljus. :-)
 
 
 
TUSEN TACK FÖR ALLT FINT! 
 
 

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail