Lillplutten!


Igår söndag kunde vi inte hålla oss längre. :-)
Vi åkte ÄNTLIGEN för att se underverket. Morbror, mosters och kusinernas lillplutt. ♥

Kan bara säga det att när jag höll han i mina armar kom det tårar i mina ögon. Han var så otroligt söt denne lille kille.

Morbror var otroligt stolt när han höll honom. Och för att inte tala om barnen som äntligen fick se sin kusin. Min yngsta dotter sa till sin faster: -Jag är nöjd med kusinen.
Ha ha ha
Lillebror blev avundsjuk en stund och han påtalade att han också faktiskt var liten. ♥
Äldsta dottern såg så stolt ut när hon fick hålla honoom och hon ville stanna kvar hos sin faster några dagar. Det ville vi väl alla och vi funderade ett tag på att ta med han hem. ;-)


Innan vi åkte dit så handlade vi lite på Ikea och så handlade vi ju såklart lite presenter (både från oss och från mina föräldrar som ville ge något till de nyblivna föräldrarna) och en smörgåstårta.

(Bilderna är klickbara)









Myyys




Stolt moster




Stolt morbror




Stolta kusiner ♥




Fina familjen





Postat av: Elisabeth Björn

TACK FÖR ATT NI FINNS ! KRAMAR FRÅN VÄLDENS STOLTASTE MOR-FARMOR-MORMOR


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail