Hej hej!

Nu är det 2 månader sedan jag bloggade sist. :-(

Har börjat en utbilding, restaurang och storhushåll.
Därför har bloggen fått lite prioritet.

Bor hos en kompis några dagar i veckan och jag saknar mina ♥ där hemma grymt mycket. Tur veckorna går fort.
Utbildningen är på 15 veckor och är en grundutbildning, köksbiträdesutbildning.
De andra i klassen (vi är tio stycken) ska väl fortsätta i 25 veckor till. De blir då kockar.
Jag känner dock att jag klarar mig med denna grundutbildning. :-)

Trivs jätte bra med alla i klassen och vi har verkligen super skoj på dagarna.
Är inne på sjätte veckan nu och snart går vi ut på fyra veckors praktik. Då slipper jag bo borta också och det känns verkligen skönt.
Ska försöka uppdatera bloggen oftare nu.
Bilder kommer.

Nu är det dags att sova, ska upp kl. 05.45. Gäääsp!

Sov gott!

Postat av: Carolina

Vad roligt att du trivs och får hålla på med någonting du gillar. :) Kram.

URL: http://acarolinaa.blogg.se/     Skriven den: 2011-04-02| 13:56:36

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail