Julen 2011!



Tomtegröt på julaftons morgon





Lillgrabben, Yngsta dottern och farmor






De fina sakerna jag fick som äldsta dottern gjort ♥






Pappan i huset fick också en smörkniv av äldsta dottern och en ängel av yngsta dottern






Två fina ljushållare som vi fick av våra två döttrar ♥





Mina julklappar, en värmedyna fick jag av gubben som jag önskat mig så länge, ett presentkort på skor och en väderkalender med bondepraktikan.
En fin duk till matrumsbordet, en förpackning från Apoliva och lotter av svärföräldrarna.





Av svägerskan med sambo fick jag en fin fotobok som jag ska göra som en portfolio med mina bilder. :-) Har jag tänkt skaffa mig länge men aldrig blivit av.






Tillsammans fick vi en glassmaskin och ett presentkort på Hotell Lappland av svärföräldrarna. :-)

Och av mina föräldrar fick vi pengar och lotter. :-)


När tomten kom så lyste barnens ögon upp lite extra, tomten delade ut några paket och sedan gav yngsta dottern tomten en julklapp också.

Barnen fick många fina julklappar och några av favoriterna var zhu zhu pet, cars lek-lär dator, skridskor, dvd filmer mm....

En underbar jul och mina föräldrar och svärföräldrar tillbringade dagen/kvällen med oss. ♥
På juldagen kom även svägerskan (med fina, stora magen) med sambo.

Vi har under dessa dagar ätit gott, fikat gott och bara myst.
Varit i ishallen och sett äldsta dottern tränat och spelat match.

Nu är det nyår att se fram emot!

Trevlig kväll!










Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail