En sån dag!


Idag blev det tandläkardag. :-(





Hugaligen..... jag har en sådan skräck för detta. MEN som tur var kom jag till en mycket bra tandläkare som jag verkligen fick förtroende för och hon förstod mig och hjälpte mig att komma över lite av skräcken så nu känns det inte lika gruvsamt inför nästa gång. Men tur det finns bedövning.
Och bedövning skulle man behövt i huvudet eller nåt när jag fick veta vad det hela gick på, ;-(
så här lagom till jul och allt.

Men huvudsaken man slipper sitta på julen och ha tandvärk.. usch för något sådant. Då blir ju hela julen förstörd, tänk bara att inte kunna äta av allt det goda. ;-)

Ikväll har vi varit på julavslutning på hockeyn (äldsta tjejens lag) och efteråt bjöds det på fika.

Nu blir det nog sängen och ett avsnitt av "Halv åtta hos mig" innan John Blund hälsar på.
Upp kl. 06.00 för stadsbesök med tandläkarbesök (dock inte jag) och julhandling av det sista.

Natti Natti


Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tandläkare är verkligen ett nödvändigt ont, men bättre det än tandvärk - särskilt till jul. KRAM

URL: http://lurans.blogg.se/     Skriven den: 2011-12-22| 10:03:24

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail