Vänner!

"När vänner kom till var tanken ganska klar
för vänner har nå´t i sig
som ingen annan har.
De har en hand som hjälper
de lyssnar och förstår.
De viker inte undan
när många andra går.
Så därför vill JAG krama
en vän och det just nu.
HÄR får du en JÄTTEKRAM
för vännen det är DU.
Vänskap är som blommor
den växer med tiden
och kan slå ut i något mycket vackert.
Om man inte tar hand om den och sköter om den
och ger den uppmärksamhet
kommer den att växa sig vild och bort".


***********************************************************
Tillägnar denna fina dikt till just mina vänner, ni vet vilka ni är och jag vill med denna dikt förklara hur mycket ni verkligen betyder för mig.
Ni är inte många, ni är ganska få.
Men det spelar ingen roll, för ni är bäst ändå.

Jag har hellre några få BRA vänner än många falska.

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail