Inte utan min dator!

Har inte kunnat blogga på väldigt länge nu för vi har varit i sommarstugan, 19 dagar.
Nu har gubben börjat jobba så nu har vi åkt till civilisationen några dagar.
Midsommar har förflutit och det var som vanligt, firade på sommarstället med gubbens släkt.

I torsdags åkte vi på en tripp i fjällen med svägerskan, hennes sambo och hans son. Blev 53 mil vi åkte.
Kom hem på fredag morgon vid 00.15 ca.
En mycket trevlig dag med trevligt sällskap. :-)

Vi hade tänkt åka söderut i augusti men nu ser det ut att inte bli så. Gubben jobbar nog mest troligt nu i några månader.
Vi åker mest troligt en tripp till Norge istället. Älskar verkligen Norges natur.

Jag har också hållit på med det mest roliga av allt, jag har fotat, fotat och åter fotat. Är ju så himla skoj!

Förra tidagen följde äldsta dottern och jag med mamma och pappa till stan och handlade lite.
Var på elgiganten och där fick vi en raclettgrill av mor och far.
Gubben och jag hade 5-årig bröllopsdag helgen före så då fick vi grillen i present av mamma och pappa. :-)

Av gubben fick jag den här fina klockan




Raclett grillen blev en succé och vi har ätit racletter två gånger redan.



I dessa små lådor kan man ha:
*Ost (gärna fetare)
*Skinka
*Kyckling
*Räkor
*Crabstick
*Salami
*Kryddkorv
*Paprika
*
Svamp
*Lök
*Ananas
*Tomat

mm.......
Till detta äter man potatis, pasta eller annat.
Själv föredrar jag nog potatis.

Så ett tips, ni som inte har en raclett grill: SKAFFA EN!!!!!! :-)

Som Grynet skulle sagt: -Helt sjukt gott! ;-)

Nej nu ska jag gå och kolla om posten kommit.
Ha en trevlig dag!


Postat av: Tant Kim | Design

Tack så mycket. :)

URL: http://tantkim.blogg.se/     Skriven den: 2010-07-12| 16:19:03
Postat av: nella

sv: Jag tittade, och blev helt fast! Gud vilka fina bilder, nu blev jag bara ännu mer intresserad av att köpa en ny :) Jag är jätte sugen på Canon för det verkar som att alla "Nikon diggare" måste ljuga om Canon för att kunna låta så bra som möjligt.... ;s

URL: http://nellishen.blogg.se/     Skriven den: 2010-07-14| 12:23:48
Postat av: Rebeckah

Vilken fin klocka! :)

URL: http://sosrebeckah.blogg.se/     Skriven den: 2010-07-18| 17:31:52

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail