Förkyld och trött!

Som ni säkert förstår av rubriken så är jag förkyld.
Var hemma förra veckan och VAB:ade med mina två minsta som då var förkylda och hade en liten släng av ögoninflammation, som gav med sig på några dagar.

Nu ligger både gubben och jag. Jag har själv känt av i ögonen sedan söndag kväll. :-(
Kliar och rinner, känner dock inte lika mycket i ögonen idag....peppar peppar.
Men man känner sig allmänt slö och hängig. Har köpt Echinagard som jag dricker, det är ett bra naturläkemedel.

Får hoppas att det ger med sig snart så man får praktisera i köket igen, saknar det. Men man kan ju inte vara i ett kök bland mat när man är så här förkyld och har hosta.

Får försöka ligga och vila så mycket som möjligt i veckan så kommer väl denna förkylning att ge med sig.

Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in* Ville bara önska en trevlig kväll! =)

URL: http://alinah.se     Skriven den: 2010-12-07| 16:07:17
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

Ja den e redan uppe! :P

URL: http://junigirl.blogg.se/     Skriven den: 2010-12-07| 22:09:47

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail