En resurs i tiden!

Så har man då beställt papper för att träda in i bilkåristernas värld.
Har alltid sagt, sedan jag var yngre att jag någon dag ska gå med i bilkåren. Så nu sådär en 15 år senare tar jag tag i det.
En bekant och jag började prata om att gå med redan i fjol... nu har hon också beställt papper.
Var tänkt att vi skulle iväg på en prova-på-dag i slutet av maj men det blev inställt.
Kan väl påstå att gubbens intresse för försvarsmakten har fångat mitt intresse lite också. :-)

Hade varit bra att få prova på lite olika, visserligen har jag kört bandvagn och det är superskoj.
Jag är inte så van att hålla på med bilar och meka och så, är kanske inte så superhändig direkt men man kan ju alltid lära sig. Man blir ju inte dummare iallafall. ;-)
Nu ser det ändå ut som att vi kommer att få åka iväg en helg nu i vår på något, vet inte vad än.

På www.bilkåren.se kan ni läsa om vad det innebär att vara bilkårist!



Postat av: nella

Hej, tittade runt på lite olika bloggar & hittade din :) Intressant blogg! :)

Kram

URL: http://nellishen.blogg.se/     Skriven den: 2010-04-15| 17:53:38

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail