Helgen som varit!

I fredags jobbade jag från 07.00-15.00. Gjorde 86 mattallrikar och serverade och grejade i kök. Var jätteroligt, har aldrig jobbat med sådant så det var kul.
På kvällen åkte vi upp till stugan och myste.

Igår (lördag) så kom en kompis och hennes son upp och gratulerade lillkillen i efterskott. jag gjorde en tårta dagen till ära och M fick två fina paket, innehållande en leksak och en mössa.









Gubben och svärföräldrarna har plockat lingon i helgen. Själv var jag inne med Alicia för hon blev förkyld igår.
Imorgon blir det lingonsyltkokning. =)













Postat av: THERÉSE

åh vilken liten söt tårta^^

mums!

URL: http://tettelush.blogg.se/     Skriven den: 2009-09-07| 10:35:57
Postat av: Therése

Såg att du eftersökte dina läsare och jag måste väl då berätta att jag tittar in nån gång ibland.

Så nu är våra killar 2 år, oj oj oj.... Malte fick oxå en likadan Duplo-traktor men en hood-tröja med en moped. Värsta motorkillarna vi har!

Ha de!


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail