Träningsdagbok!



Idag lägger jag upp en liten träningsdagbok här på bloggen.

Tänkte skriva lite om min träning och min viktnedgång.
Efter tre graviditeter (de senaste två inom 4 år) så har man fått x antal kilon i överflöd som SKA bort.
Har absolut inget att skylla på egentligen mer än att ren lathet. :-)

Började att gå för två veckor sedan. Bestämde mig för att gå på morgonen istället för på kvällen eftersom det då blir gjort direkt. Finns då ingen chans att senare på kvällen skjuta upp det till nästa dag osv.
Imorse gick jag ca 6 km. Blev drygt en timmas promenad.
Åt två mackor och drack te när jag kom hem. Snart väntar lunch med fisk och grönsaker.
Postat av: Erika

Jag håller tummen! Vet vad du går igenom fast jag har bara varit med om 1 graviditet. Jag kan nu ha kläderna jag hade innan grav men då har jag tränat och ätit rätt. Enda som behövs + massor av motivation :) (men visst ska man unna sig, jag gör det iaf, en dag på helgen)

URL: http://eraijka.bloggagratis.se     Skriven den: 2009-05-19| 10:57:11
Postat av: Sizzi

Tack för din kommentar till min sida ang. vilken form brynen ska ha! Har nu ändrat det inlägget lite. Jättebra att du skrev, vill ju som sagt anpassa mig efter er:) hoppas det är lite lättare att förstå nu, annars får du "klaga" lite på mig igen=D

Lycka till med vikten med;) Vet hur det är, har gått ner 35 kg själv:P Ge inte upp,du kommer att lyckas! :D

URL: http://siixxiis.blogg.se/     Skriven den: 2009-05-20| 09:47:41

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail