Inte på topp!

Idag är ingen vidare bra dag, har världens huvudvärk. Vet inte om det är någon förkylning på gång.
Hade lite ont i halsen igår. Idag har jag lite ont men däremot mera huvudvärk. :-(

Vi skulle åka till stugan idag men nu vet jag inte om jag ska följa med, känns som att man skulle
vilja stanna hemma istället. Hemma är alltid hemma. Speciellt när man inte är pigg.

Vädret blev ju heller inge vidare idag, det skulle ju bli så varmt och fint, pyttsan heller.

Ska försöka få in ungarna i bilen och åka och handla lite lunch, vet inte vad jag ska köpa.

Vadå klaga??!!  :-)

Hoppas ni får en bra dag iallafall!

*Kram*
Postat av: Veronica

Stackare... inte kul med huvudvärk! Du en fråga.. hur f-n har du fått till den här bloggen att se ut som den gör!? För visst använder vi samma.... blogg.se!? Kraam

Postat av: Lena i Kiruna

Stackare, men jag tröstar dig med att jag har skitväder här i Kiruna också.

Må så gott i helgen och hoppas att solen tittar fram

URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se     Skriven den: 2009-05-29| 12:20:31
Postat av: Di.

Åh, krya på dig!! Inte kul att vara sjuk! Skicka iväg gubben å barna, ladda med 5 för 89 färdigmat och 2 liter glass, cola är bra när man är sjuk har jag hört, hyr gamla klassiker och bara sjuka dig i helgen. Då blir du frisk på nolltid!!



Och jag håller med Veronica, hur får man bloggen så här fin???? :)

URL: http://pocht.blogg.se/     Skriven den: 2009-05-29| 13:35:57
Postat av: Anonym

hahah jasså du tycker jag ska skriva här ist!! =) jaha... me huuuurrrr faaaan gör man då!! Min är ju sååå tråkig nu!!!


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail