Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Erika.

Älskar dessa listor...  :-)


1. När gick du upp idag?

07.30


2. Diamanter eller pärlor?

Ja du... en liten diamant skulle kanske inte sitta fel. :-)

3. Senaste filmen du såg på bio?

Wallander- Hämnden.


4. Favorit tv-program?
Oj... så många, men jag gillar 2 1/2 män.

5. Vad åt du till frukost?

Yogite, rostat bröd, makrill.


6. Vad är ditt / dina andranamn?

Gerd


7. Din favoritmat?

Tacos.


8. Vilken mat gillar du inte?

Är inte så förtjust i pannkaka men jag äter det ju.


9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Något blandat med AC/DC, Pink, Veronica Maggio, Lars Winnerbäck, Takida, Katy Perry, Lady Gaga...en salig blandning.


10. Vilken bil kör du?

Citroen C5


11. Vilken är din Favoritmacka?

Macka med röra på.


12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?

Falskhet och människor som inte kan skämta/tål skämt.


13. Vilka är dina favoritkläder?

Jeans och nån snygg tröja.


14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

På AC/DC.


15. Favoritklädmärke?

Vet inte... allt möjligt.


16. Var vill du dra dig tillbaka?

På vårt sommarställe.


17. Favorittid på dagen?

På kvällen.


18. Var är du född?

På BB i Umeå.


19. Vilken är din favoritsport att se på?

Grenarna i OS.


20. Coca Cola eller Pepsi?

Coca Cola.


21. Fotboll eller ishockey?

Ishockey.


22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Lite av en nattuggla, är så mycket man ska hinna när barnen lagt sig. :-)


23. Pedikyr eller manikyr?

Pedikyr.


24. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nä...inte för tillfället.


25. Vad ville du bli när du var liten?

Hästskötare. :-)


26. Bästa barndomsminnet?

Oj vad svårt...vet inte. Var så mycket.


27. Varit i Afrika?

Nej.


28. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Inte det heller.


29. Varit med om en bilolycka?

Nä, som tur är.


30. Favoritdag i veckan?

Fredag.


31. Favoritblomma?

Calendula- Ringblomma. Blir så härliga salvor av den.


32. Favorit-snabbmatsrestaurant?

Ingen aning, måste jag välja så blir det väl Sibylla. :-)


33. Har du någon cykel?

Jajjamän.


34. Vem fick du senaste mailet från?

Nån jag vunnit en Traderaauktion utav.


35. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Ingen.


36. Senaste personen du delade en middag med?

Min man och barn.


37. Vad sysslar du med just nu?

Skriver denna lista juh. :-)


38. Favoritfärg?

Lila.


39. Hur många tatueringar har du?

5 stycken. :-)

Jag utmanar: Ingela Johanna Maria Lena

Postat av: Lena i Kiruna

Hallå bloggvännen. Jag har antagit din utmaning och undrar om du har något emot att hamna på mina favoritlänkar? Det är lättare att kika in hos dig då.

Ha en fin dag

URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se     Skriven den: 2009-03-10| 11:44:46

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail