Trött efter vistelse i Ö-sund!

Imorse kl. 04.45 åkte pappa och jag till Ö-sund. Han skulle in och operera armen och jag var chaufför.
Kl. 07.15 fick han komma in på OP.

Eftersom inte några affärer är öppna den tiden på morgonen så gick jag till cafeterian och fikade en macka, en kongress och drack en kopp te. :-)

När klockan var ca 09.00 så fick jag ett meddelande av min kompis Veronica som då fick veta att jag satt på sjukan, hon tyckte jag skulle komma till henne och sen så kunde vi följas ut på stan. Hon skulle göra några ärenden.

Vi snackade en stund och sen följdes vi åt  ut på stan, sa sedan hej då och gick åt skilda håll och jag traskade raskt mot min favoritaffär, INDISKA. :-)
Handlade ett par gardiner, en köksduk och en ljuslykta.
Får aldrig nog av dessa saker, så himla mycket fint.

Ringde sen på sjukan och fick veta att pappa var klar om en timma så då gick jag en snabb sväng på Hemtex och köpte en fönsterlampa, också den till köket.

Efter att jag hämtat pappa så åkte vi en sväng på Willys och handlade lite mat, åt en sen lunch och begav oss sedan hemåt. Kom hem vid halv tre.
Nu har jag hängt upp de fina gardinerna.
Ska strax gå och duscha och sedan blir det nog sängen tidigt ikväll.


           
Gröna knytbandslängder med paljetter.


Fin randig duk.


Ljuslykta.


Lampan till köket.



Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail