Stortjejen 9 år idag!


Grattiskramar till vår duktiga tjej!



Imorse klev vi upp och gav piga tårta och paket på sängen. 
Hon fick Singstar av oss med två skivor, summer party & svenska hits.

Nu har vi spelat singstar i 1 1/2 timma, jag tycker det är lika roligt jag. :-) Man är inte så tondöv som jag trodde att man var. Vi har sjungit mot varandra och det är svårt när man hör någon annan sjunga bredvid.
Nu vet jag vad vi gör idag iallafall.

Ikväll kommer mormor & morfar och farmor & farfar hit så då blir det nog flera paket känner jag på mig ;-). Och så får vi ju äta god tårta.




Fick en liten Jamaicatårta med på köpet eftersom de gjort fel på bageriet (gjorde en 10-12 bitars istället för en 12-14 bitars som jag beställt).

Bra kompensation!!!

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail