Dutt men ingen vinst!




Ja det är bingo jag pratar om. :-)
Var och spelade igår men vann inget alls. :-(
Tänkte ju vinna 12 000 kr och jag var bara två nummer ifrån.
Fru Fortuna var tydligen inte intresserad av att hjälpa mig igår. Kanske nästa gång???!!!

Däremot så fick jag mig en rejäl utskällning med kroppsspråket av en kvinna, tant... you name it, som tydligen ville visa mig hur illa hon tyckte om att jag var inne på toaletten i kanske 3 minuter. :-)

Jag satte mig ned på ringen och kissade och precis när jag hade dragit upp byxorna så hörde jag en röst utanför som sa: -Åh.. jag håller på att kissa på mig.
Jag skyndade mig så gott jag kunde och sen började den mycket vänliga kvinnan, tanten att knacka hårt på dörren.

Jag tänkte att det var då själva *** att man inte ska få göra sig klar så jag låste upp och då slet hon upp dörren och tittade på mig lite otrevligt (om blickar kunde döda).

Tänkte: Tig mun så får du socker och så gick jag iväg och viskade lite tyst några få, utvalda ord som jag inte tänker nämna här i bloggen iallafall. :-)







Postat av: Therése

Jag har aldrig någon tur på bingo eller triss :S

URL: http://terezita.blogg.se/     Skriven den: 2009-06-04| 15:10:13

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail