En sådan vecka!

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes     
Mood Icons


Ja så har man då ytterligare några dagar då det trevliga PMS-Monstret hälsar på.
Känner mig trött och irriterad. Ja lite sådär kanske ja..  he he he.

Och detta väldiga sötsug man har hela tiden. 

Känns som att detta blir värre och värre med åren., mera intensivt.
Är jobbigt bara att vara på ett sånt pissigt humör, inte roligt att känna sig såhär i flera dagar när man egentligen bara vill vara glad. Man rår ju inte för det och det är väl just därför det blir så jobbigt när man inte kan göra nåt åt det .
Till gubben kan jag bara säga: Du gör det bra som försöker vara förstående!   

Nä nu väntar sängen och jag är riktigt trött nu så det lär inte bli några problem med att somna.


Natti natti!                  
Postat av: Maria O

Ja, det är inte det minsta roligt med PMS. Du som brukar läsa min blogg vet ju hur det brukar bli även för mig.. Men ett tips!! Jag har börjat äta mitt val kvinna, och pms:en har blivit lindrigare.. Kram

URL: http://mariaottosson.babyblogg.se     Skriven den: 2009-02-17| 00:09:15
Postat av: Annette

Ja ibland har dom nog tålamod med oss (karlarna alltså ;) ) Hoppas du får må bättre snart.

URL: http://arom.blogg.se/     Skriven den: 2009-02-17| 08:39:36
Postat av: catrin

Vilken mysig blogg du har



Önskar dig en skön dag

URL: http://catriin.blogg.se/     Skriven den: 2009-02-18| 10:02:15

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail