Snörvel!


Var några dagar sedan jag skrev något här på bloggen.
Men jag har inte haft ork för jag är så förkyld. :-(
Blev förkyld i början av veckan, började med halsont som sedan övergick i nästäppa, som nu övergått i KRAFTIG nästäppa.

Undrar hur mycket snor som ryms i en näsa egentligen?!
Igår kväll gruvade jag mig inför natten men som tur är så har jag en snäll man, som lånade ut två av sina fyra kuddar till mig så inatt har jag halvsuttit och sovit.
Har sovit väldigt oroligt och jag har drömt jättekonstiga drömmar.

Brukar ni också drömma konstigt när ni är sjuk?


Imorse när jag vaknade så hade jag ont i bihålorna och i tänderna, men det har släppt nu som tur är. Inte konstigt i och för sig för idag har jag snutit mig ca 30 gånger per timma. Trycket har väl släppt helt enkelt. :-)

Nä nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite medan barnen tittar på bollibompa.


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail