I mitt nästa liv!



I det här livet är jag ju en kvinna.
I mitt nästa liv kanske man skulle ta och bli en "riktig" Björn!?

När man är björn måste man gå i ide, man sover i ca sex månader.
Det skulle kanske inte vara så dumt!?

Man måste äta massor med mat innan man går i ide.
Det skulle ju inte vara dumt!

När man är björnhona så föder man sina ungar i sömnen. När man sen vaknar så är ungarna halvt uppvuxna björnungar
.
Skulle kanske heller inte vara så dumt!

När man är björnmamma vet alla att man menar allvar
. Man klappar till vem som helst som stör ens ungar. Man säger även till sina barn.
Det skulle vara bra!

Om man är björn FÖRUTSÄTTER ens partner att man vaknar med en morrning
.
Han FÖRUTSÄTTER att man har håriga ben och ett överflöd av underhudsfett.
Oh ja... Jag tänker bli björn!


PS
. Vill då rakt inte byta bort tiden när ungarna är små, men resten tycker då jag inte skulle vara fel! ;-)
Postat av: cilla

jag vill också bli en björn, ha en härlig söndag. kramisar

URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba     Skriven den: 2009-12-06| 14:34:26

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail