Less!

 

Som jag skrev i höstas drabbades jag av något som gjorde att jag blev
bortdomnad (lätt) i vänster ben (började så i alla fall)

LÄS HÄR

Efter diverse läkarbesök, provtagningar och besök hos sjukgymnast sitter jag här,
sämre än förut, förstärkta och nya symtom. Mer bortdomnad än någonsin i båda ben
(dock är vänster ben värst), en fruktansvärd klåda och stickande känsla över magen,
med början från ett muskelfäste på höger sida och sedan strålar det fram på magen.
Inte lika mycket på vänster sida på magen.

Bortdomnaden blev förstärkt och nytillkommen på andra ställen
efter sista besöket hos sjukgymnast. Förstod att det skulle bli sämre men samtidigt måste
man ju prova. Hur som helst kände jag för två veckor sedan att nu får det vara nog så
jag ringde en kiropraktor och till henne har jag nu lämnat mitt sista hopp.
Hon undersökte hela mig och gjorde en behandling jag aldrig upplevt tidigare.
Det märks att de är experter på just rörelseapparaten.

Är även sne (vänster ben är längre än höger ben) så det var det första hon fixade till, gissa om det
kändes konstigt att kunna stå rakt. En snedbelastning måste ju påverka negativt på rygg och ben.
Jag såg direkt att benen såg mer jämnlånga ut efteråt och när jag gick kändes det som att jag höll
på att tippa till vänster.

Hon gjorde en massa tester och konstaterade att jag hade låsningar och var fruktansvärt spänd
i hela kroppen. Hennes behandling var obehaglig på det vis att det knakade och small när hon
böjde och grejade.
Hon masserade mina senor på utsidan låren och det gjorde ont på grund av att det var
spänt och stelt,
men efter det och det andra så försvann smärtan i knät jag haft.
Fick ett stretching program jag ska göra varje dag och sedan ska jag dit igen den 8 juni.
Hoppas hon kan hjälpa mig för JAG VILL BLI BRA IGEN!!!!!

Dock kommer det nog att ta tid och billigt är det INTE Men det är det värt om det blir bättre.





 


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail