Tjääääääääna! :-)

Ni känner väl igen hälsningsfrasen från Cafè bärs?! :-D
 
Jag får börja med att be om ursäkt och skämmas lite... ;-)
Jag menar att det är ju bara lite över tre månader sedan jag bloggade sist.
Tråkigt men sant.
 
Har ju aldrig tid att sitta vid datorn numera... jobbet, hemmet, familjen , fritiden tar ALL tid.
MEN jag ska försöka blogga lite oftare nu (hur många gånger har ni inte hört det tidigare?). :-)
 
Hur som helst så har barnen slutat skolan, jag har haft lite semester och nu till veckan jobbar jag, sedan har gubben och jag semester tillsammans en hel vecka innan jag fortsätter med jobb.
Eftersom jag blev anställd första mars hann det bara bli tre dagars semester för mig, iallafall betald semester.
 
Denna semester bär det iväg till Norge.
Vi åker på Fäviken Game Fair på lördag och sedan beger vi oss mot Norge, fjordar och berg. :-)
 
Nu är vi i stugan och det är så himla blåsigt, regnigt och kallt. Tyckte man att det var en dålig sommar förra sommaren så hade man lite fel där, denna är nog snäppet värre.
I maj var det ju några veckor med sommarvärme men sedan har det bara varit dåligt.
Man ska väl inte behöva sitta med jackan på en juli kväll???
 
Men jag ger mig den på att nästa vecka då man ska jobba lär det bli fint. Å andra sidan är det roligare att jobba om det är fint väder.
 
Vaknade inatt av ett fruktansvärt spöregn och nu är det mulet och blåsigt.
 
Men nu gott folk har ni fått ett litet livstecken från mig. Nu blir det matlagning här, klyftpotatis & rotsaker i ugnen, fläskytterfilé i sås. Tänker bjuda svärföräldrarna på mat ikväll så det blir trevligt.
 
Men jag lovar blogga mer senare ikväll för jag har ju som sagt lite bilder att visa från närmaste tiden.
 
See you later!

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail