Ännu ett år har gått!

 
Idag blir man ett år äldre. :-)
Tänk vad åren går...
 
Blivit uppvaktad hela dagen med allt ifrån blommor till skön sång från kollegor och barn.
 
När jag kom hem firades jag av familjen. <3
 
Fått fina presenter och det barnen gjort gör att hjärtat bara smälter.
Gullungar <3
 
Det kommer lite bilder på allt fint.
 
 
 
 
Fin duk/vepa som äldsta dottern gjort till mig. <3
 
 
Fint bokmärke som yngsta dottern gjort till mig. <3
 
Fina fjärilar som yngsta dottern och lillgrabben gjort till mig. <3
 
Fick presentkort hos min frissa och skärbrädor av familjen.
 
Kort och pengar från svärmor och svärfar.
 
Fint kort som yngsta dottern gjort från hela familjen. <3
 
 
Som ni ser har jag haft det bäst. :-)
 
Nu lägger jag mig med ett leende på läpparna och ska försöka sova, inte för att det brukar vara nåt problem direkt. ;-)

Väckaren ringer 05.25 så nu är det godnatt.
 
Tack ALLAför den fina uppvaktningen idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail