Påsken 2013

 
Påsken i år spenderades som sedvanligt på Hotell.
Från långfredag till annandagpåsk myste vi och bara njöt av god hotellfrukost, god mat, bubbelpooler, spa mm.
En familj till från byn var också där så vi umgicks lite och hittade på saker tillsammans. Även svärföräldrarna följde med.
 
Längtar redan till nästa påsk. ;-)
 
Det är bara att inse att nu när man jobbar så hinner man aldrig sitta vid datorn nästan och därmed blir ju bloggandet lidande.
Man får helt enkelt passa på att sätta sig en sväng på kvällen när barnen lagt sig, innan man själv ska lägga sig.
 
Jobbar iallafall perfekta tider, 6.30-15.00 mån-onsdag, torsdag har jag öppning och börjar 6-12.30 och fredag 9-17.30.
Jobbar som köksbiträde och på dagis/fritids.
Trivs verkligen som fisken i vattnet med alla fina människor som jobbar där.
Hoppas att kroppen kommer orka med, har ju fortfarande besvär.
Mina besvär kommer mest troligt från ryggen, neurologen gav den förklaringen och det är det jag trott hela tiden.
 Man får kämpa på så länge det bara går.
 
Hinner ju hända en del mellan varje gång jag sitter här men uppdatering kommer en annan dag. Inom en snar framtid, jag LOVAR. ;-)
 
Nu ska jag sätta mig med skype och prata med en vän på Irland.
 
 
 
K R A M

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail