Fina inköp!

 
Helgen spenderades som vanligt på sommarstället, eller ska jag säga höststället för burr vad det blivit kallt, hösten är här och snart kommer snön.
 
Åkte med äldsta dottern till grannbyn för att inhandla nya skridskor. Har hand om skridskoskolan och då är det en fördel om man kan vara ute på isen med barnen. :-)
 
De jag har är väl ca sexton år gamla och hackiga så ett par nya behövdes verkligen.
 
A skulle köpa en ny mössa och jag kan säga som så att det tog tid. ;-)
 
Femton mössor senare valde hon den mössa som hon först provade som jag dessutom tyckte hon skulle ta.
:-)
 
Jag köpte ett par fina, lätta Bauer skridskor, en Didriksson jacka (på rea) och en mössa Seger.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härligt med rea! :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Nett

Rea är toppen.. :)
Fina inköp!

URL: http://www.enkoppkaffe.se     Skriven den: 2012-10-15| 19:56:52
Postat av: elin

haha mysig mössa!

URL: http://elinsrunaway.blogg.se     Skriven den: 2012-11-03| 11:20:50

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail