Helgen!


Helgen har som vanligt denna årstid spenderats i stugan,
vårt underbara sommarställe.
<3





Helgen började med att jag åkte till kiropraktorn och denna gång tog hon bröstryggen och nacken.
Fick även nya stretchövningar att bygga på.
Hoppas att bortdomningen och klådan (nerverna) ska ge med sig.
Vill verkligen inte ha det så här resten av livet.
Jobbigt att ha dålig balans och att stå på ett ben och till exempel ta på sig en sock är bara att glömma. :-(

Jag som inte kan ligga på rygg och sova har fått tänkt om, numer MÅSTE jag ligga på rygg raklång för att klådan ska ge sig.
Att stå så att jag blir rak fungerar ju också men det går ju inte att sova ståendes direkt.

Tråkigt att det regnat i helgen. Men lite sol har vi ju fått sett i alla fall.
Igår lördag åkte vi till min mor och far och där bjöds det på supergod smörgåstårta. :-P
Även prinsesstårta som svärmor gjort åts det av senare på kvällen då vi kommit tillbaka.

Idag har vi suttit ute och ätit, hyfsat väder även idag men nog är det kallt för att vara 10 juni.
Hoppas barnen får ett bra väder på skolavslutningen på fredag i alla fall.

Ikväll har vi varit på fotbollsträning och barnen tyckte det var skoj som vanligt.
Ganska många barn som är där och det är ju jätteskoj.

Nä nu säger jag god natt och jag ska försöka somna trots att jag inte kan ligga på mage eller sidan.

Kram!






Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail