Vet inte hur jag ska börja!

 
HERREGUD......
....vad längesedan jag bloggade nu!
 
Femtonde oktober var det sist jag skrev.
Om mina fina inköp och att det regnade. :-)
 
Är ju som sagt ett tag sedan för nu ligger snön vit och fin därute.
Trodde aldrig det skulle bli vinter någon gång.
 
Älskar kyla och snö fast inte alla baciller och virus, som nu drabbat mig. Tror jag fått alla de möjliga sorter.
Varit förkyld konstant nästan nu i två månader. :-(
Varit till läkaren som sjukskrivit mig och tagit prover. Har dock inte fått svar än.
Å andra sidan behövs inget svar för jag förstår ju att jag fått nåt elakt virus som verkar vara segt.
 
Orkar inget alls nästan och ALLT känns jobbigt.
Sover mycket och länge.
Nyser, snorar, hostar, huvudet spränger, lock för öronen så jag nästan inte hör något och känner av bihålen.
 
Nåväl... nästa år är man väl frisk igen i alla fall.
 
Tillbaka till början....

....har inte prioriterat bloggandet under hösten/vintern här.
Eftersom man jobbat, haft fullt upp på hemmaplan, skridsko-isen osv så har tiden inte räckt till.
Kan bara konstatera att det hänt rätt så mycket i alla fall. :-)
 
Ska väl prova med att slänga in ett inlägg några gånger per vecka för det är inte roligt när man ser att vissa kikar in här lite då och då.
 
Nu innan jul är det hektiskt med allt som ska fixas, menar då julklappar förstås. :-)
För vad vore väl julen utan barnens förväntan och tindrande ögon när tomten knackar på.
Får hoppas att pappan i huset inte behöver gå och köpa tidningen denna jul. ;-)
 
Är glad över att det finns internet med lekmer, lajbanssons mfl.
Skönt när man inte tar sig ut, bara att beställa och paketet kommer på posten. :-)
 
 
 

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail