Award!


Jag har fått en award från Johanna
Man ska också berätta 10 saker om sig själv.

• Älskar min familj mest av allt i hela världen. De betyder verkligen allt!

• Jag är mycket fascinerad av det ockulta och andliga, tror på att det finns ett liv efter och jag är helt övertygad om att allt som händer är ödet i någon form.

• Jag har inga syskon.

• Skulle vilja jobba inom det alternativa. Är mycket intresserad av kropp och själ inom alternativ.

• Kan fastna för en speciell mat, frukt, smak etc.. kan äta det intenivt i två veckor och sen kan det gå år innan jag äter det igen.

• Älskar tatueringar. Har sex stycken, vill ha flera. =)

• Uppskattar ärlighet och jag verkligen HATAR falska, oärliga, rövslickande människor.

• Har några få, RIKTIGA vänner. De ställer upp i vått och torrt.

• Ringer till min absolut bästa vän mest varje dag (har så gjort nu i snart tio år).

• Min man och jag tänker alltid på samma saker, säger saker samtidigt och ibland bara vet vi vad vi köpt till varann i present eller julklapp utan att vi ens tittat på paketet. Lite otäckt ibland så lika vi tänker. Helt övertygad om att vi kan läsa av varann telepatiskt. =)

Utmanar:

Diana
Mimia
Sara
Therese
Jenny
Linda

Postat av: supermom

Tackar så hjärtligt! Jag har redan gett den vidare... :)

URL: http://mimia.blogg.se/     Skriven den: 2009-10-02| 13:10:23
Postat av: Therése

Åh, tack så mycket! Allt är bra me mig, hur är det själv? Kram

URL: http://terezita.blogg.se/     Skriven den: 2009-10-02| 13:46:48
Postat av: My

Okejs så bra :D oh tack så mycket glad jag blir din var också fin :D

URL: http://myzaans.blogg.se/     Skriven den: 2009-10-02| 23:28:50

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail