Kategori-Foto!

Startar en ny kategori nu, foto. Här kommer jag skriva om fotografering (kameror, bilder, tillbehör, efterbehandling mm).
Lägga upp bilder jag fotar med min nya kamera.

Nu har jag då köpt mig en Canon eos 450d. Följde med ett 18-55 mm objektiv, en kameraväska och ett 8 GB minneskort.



Har fotograferat rätt så mycket med den redan.
Kan bara konstatera att det kommer ta tid innan jag lärt mig den riktigt och kan ta bra bilder. Men det är ju det som är det roliga, att få utforska lite och bara bli bättre och bättre...(förhoppningsvis). =)

Här kommer lite bilder som jag fotat:
















Vad tycks?
Inte så illa för att vara första bilderna va?
Är själv rätt nöjd. ;-)
Postat av: Ingela

Jättefina bilder!

URL: http://plingns85.webblogg.se/     Skriven den: 2009-08-22| 10:38:30

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail