Frisörbesök, fläktbyte och Bv 206!

Idag klippte jag mig och gjorde slingor. Blev rätt så nöjd över resultatet.



Är inte ofta jag lägger ut en bild på mig själv, lär inte hända många gånger till heller... ha ha ha.
Jag verkligen HATAR att vara med på kort.

Köpte en ny fläkt idag också eftersom den andra gick sönder.





Så nu kan jag laga mat igen som jag vill.


Nu har vi en BV 206:a på gården i några dagar. =)
Får se om man får sig en åktur imorgon!!!





Tänk om man fick terrängköra den lite. ;-)
Postat av: Jenny

Ja tänk om man kunde få åka i en sån någon gång. Fin du blev i håret. Mvh Jenny

URL: http://sayajennyy.blogg.se/     Skriven den: 2009-08-25| 09:26:42
Postat av: magdalena

va fin du blev i håret.


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail