Bloggsugen!

Nu känner jag att intresset för att blogga är större än på länge.

Det är ju tråkigt att det gått så lång tid mellan mina inlägg men har helt enkelt inte haft tid och lust.
I våras hade jag skolan att tänka på så då orkade jag helt enkelt inte men nu känns det ändå som att jag kommer bli flitigare på att skriva och uppdatera.
Jag älskar ju att fotografera och därför blir det ju mycket bilder men jag saknar att skriva i inläggen också så nu kommer det bli lite mera av det.

Är ju så härligt med sommaren och nu har det varit några veckor med helt underbart väder, sol när man vaknar och man känner verkligen hur viktigt det är med solen och ljuset.
Snart är vi inne i den mörka och kalla delen av året så nu passar vi på att njuta av den resterande sommaren/hösten.

På återseende! :-)



Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail