Time flies!


Hej hej!

Jag som lovade sist att jag skulle blogga mera men jag har helt enkelt inte haft tid.
Helt otroligt är att jag varit på utbildning i 11 veckor.
Nästa vecka är den sista före fyra veckors praktik, som jag gör på en skolbespisning. Kommer bli hur bra som helst.
Efter praktiken är det bara en vecka till och sedan är jag klar med min utbildning.

Gjorde prov i onsdags i livsmedelshygien och fick 90 %. 35 rätt av 39 frågor. Inte så dåligt. :-)

Hur som helst så kommer jag sakna mina klasskompisar. De läser vidare tjugofem veckor till och bli kockar. Men jag nöjer mig med att bli köksbiträde.
Vill man senare kan man ju läsa vidare.

Det bästa är att jag kan bo hemma helt under praktiken och slipper vara borta från mina ♥.





Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail