Att man aldrig lär sig!

Sist jag skrev var jag ju sjuk, förkyld.
Blev frisk på knappt en vecka och det kändes så skönt.

På torsdag kväll åker äldsta dotterna och jag till mina föräldrar, vi är ute en bra stund och det småblåser lite och värmen har då inte kommit riktigt heller. Jag har inte allt för mycket kläder på mig, känner att jag småfryser lite så summan av kardemumman är att min förkylning (som gått över) börjar om igen.
Vet ju hur känslig jag är för att ta av mig för tidigt, för drag mm och ändå lär man sig aldrig.
Jag är ju så noga när det gäller barnen, att de inte får ta av sig för tidigt.

Nu är jag så hes så jag kan knappt prata. :-(
Gubben tyckte igår att när jag skrattade så lät jag som Åsa-Nisse.

Ringde till en kompis imorse, hon kunde knappt höra vad jag sa men hon skrattade gått då jag härmade Åsa-Nisse.
Roligt att man kan glädja någon iallafall. :-)

Bye bye!

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail