Inge vidare!

Nu har min familj och jag genomgått magsjuka eller vinterkräksjuka. 
Började med minsta tjejen, sedan så kom det för oss alla andra väldigt tvärt. Gick över för barnen på 1-2 dagar, så de är det full fart på. Gubben är också bättre men jag känner mig fortfarande yr.
Jag sov hela eftermiddagen igår, var helt slut.



Men på ett sätt är det ju bra att man gör bort det allihopa samtidigt.

Har inte direkt någon matlust men måste försöka äta lite ändå. Hade matlust igår kväll men den försvann så fort jag åt en bit macka.

Dricker fruktsoppa och saftsoppa och äter hårdbröd, det går ändå hyfsat.

Ha en fortsatt trevlig dag!




Postat av: Rebecca

Nej jag kan inte heller förstå.. Å ska man dessutom komma på "påhopp" så kan man väl åtmindstånde stå för det?



Hoppas ni blir friska fort, själv är jag livrädd att få magsjuka :S

URL: http://miriamrebecca.blogg.se/     Skriven den: 2010-01-14| 15:24:49

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail