Julen 2010!


Så är då denna julhelg snart över, dock är julmaten inte slut. :-)
Nu har vi ju mellandagarna och nyår kvar också så än är ju inte helgerna slut.

Här kommer lite bilder från vår jul:

 


Barnen fick var sitt paket i julstrumpan på julaftons morgon, innehållande dessa fina mössor.

 

 



Färdigdukat....... Och julbord.






Tomten kommer

Skuggljusstake Ek och ljusmanschett blåstång röd, id Ernst Kirchsteiger.
Gav bort i julklapp och passade på att köpa detta fina set till mig själv också. :-)

Årechoklad, te (mareld) och 3 sorters marmelad.



Tossimo Kaffemaskin.

Barnen fick jätte fina julklappar, mycket kläder men också en och annan leksak. :-)
Lillgrabben fick en fyrhjuling av mormor och morfar, han fick provsitta på den och han såg rätt så nöjd ut. :-)

Vi fick även ett presentkort på en hotellvistelse, lotter mm...
Jag fick tofflor av gubben och ett presentkort som jag tänker använda till fotvård.

En riktigt fin jul!
Postat av: Nett

Underbara bilder som vanligt härinne.. Du blir bara duktigare och duktigare med kameran. Julmaten är slut nu hemma hos oss och det är jag bara glad för, men däremot har vi kvar sådana där söta nygårdsjulmust som även ni har :)

URL: http://www.enkoppkaffe.se     Skriven den: 2010-12-27| 11:40:40
Postat av: Nett

Ja nu är det avklarat.. en liten Tindra blev det och bild finns nu att se :) jag trodde att det skulle bli en Milton!

URL: http://www.enkoppkaffe.se     Skriven den: 2010-12-27| 16:42:00

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail