Ett år äldre!

 

 










Ja så blev man då ett år äldre i lördags.

Hade verkligen en toppendag med familjen.
Bakade två tårtor, en jordgubbs och en punchtårta.

Fick Rolf Lidberg saker som jag samlar på av gubben och barnen, en fin skål med jordgubbar av äldsta dottern, pengar och två väggljuslyktor av svärmor och svärfar, blommor och pengar av mamma, pappa och moster. För pengarna jag fått tänkte jag köpa mig en bärbar dator och en kameraväska.

Senare på kvällen bjöds det på kräftskiva hos svärmor. =)




För några dagar sedan kom min kompis E med son, och gratulerade mig. Fick denna fina blomma och den underbara tvålen som doftar ljuvligt. =)
Postat av: Susanne

Åhh...kräftor...mums! ska försöka komma ut o fiska upp lite såna godingar!

URL: http://kandy.se     Skriven den: 2010-08-22| 09:51:10

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail