Hur var det man gjorde nu då?!

Hittade nåt på nätet som jag tänkte försöka mig på.
Nämligen att virka Amigurumi!

Ser hur kul ut som helst.... men jag har inte virkat sedan jag gick i skolan så vi får väl se hur det går.


Köpte mig ett litet virkset igår så nu ska här tränas. Måste ju komma in i virkningen först innan jag ger mig på amigurumisarna.



Pratade med en kompis igår som ska börja virka dessa hon med så nu ska hon, en annan kompis och jag börja virka dessa. Kanske man kan träffas någon gång och virka tillsammans. Roligare om man är flera, så får man mer inspiration att hålla på om det blir krångel och så.
Postat av: lolla

hejsan

kul att du ska börja virka lite små figurer du kommer att uptäcka att det är jättekul...

Har du några frågor är det bara att skriva till mig och f¨åga..

kul att ni kanske blir några som samlas och virkar tilsammans...

ha en fin dag

lolla

URL: http://lollashus.blogg.se/     Skriven den: 2009-10-14| 09:59:56

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail