Härlig helg!

Grattis på morsdagen till världens bästa mamma! :-)

På lördagen så började jag morgonen med att ha lite kvalitétstid för mig själv och hade lite egen fotvård, superhärligt. Nu har man fina fötter igen.
Sen så var en kompis och jag på nya fiket som öppnat över sommaren, supergott och billigt. Där blir det nog flera besök i sommar. :-)

Åkte sen till en kompis och hälsade på i två timmar och sen begav vi oss till stugan. Var så skönt att få komma dit (rena paradiset).
Vi åt middag och sen var vi ute till 22.00 ca. Då gick vi in och la oss. Man sover så skönt där också.

Idag har vi varit ute i solen hela dagen, började med att sitta ute och äta frukost och sen blev det våfflor med grädde och jordgubbar till lunch. Man blir så otroligt hungrig då man är på Hälla också.

Fick så fina presenter i morsdagspresent av barnen idag också. :-)

Barnen har sprungit runt och lekt hela dagen och nu ikväll var dom på fotbollsträning så nu var dom nöjd att få gå och lägga sig. :-)

Här kommer lite bilder från helgen:







Den väldigt goda våfflan. :-)


Fina halsbandet och kortet från äldsta tjejen.


Fina setet och teckningen jag fick av minsta tjejen och lillkillen. :-)


Nu ska älsklingen och jag äta god sallad.

Trevlig kväll på er alla där ute!
Postat av: Di.

Åh vilken härlig helg du verkar haft! Skönt att få samla krafterna lite.:-) Ha en bra vecka!

URL: http://pocht.blogg.se/     Skriven den: 2009-06-01| 06:42:25

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail