Snuvig!

Nu har man blivit förkyld också. :-(
Klarade mig sist när gubben och barna låg så nu är det min tur.
Så typiskt bara för jag hade sett fram emot att börja träna ordentligt.

Kände före helgen att det var något på gång, har känt av urinvägarna
så jag förstod att jag hade nåt skit i kroppen. Nu känner jag inget av det
längre iallafall som tur är.
Var nog bara för att jag var in och köpte hälsokost för njurarna igår. :-)

Konstigt att man alltid känner sig sämre på kvällen?! Är det för att man slappnar av tro.
Messade nyss med en kompis som har magsjuka och då kände jag att lite förkylning inte
är så mycket att gnälla över trots allt. :-)

Har varit så trött hela dagen så nu tänker jag gå och duscha och sen lägga mig och titta på
Crocodile Dundee. :-)

Simma lugnt!
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

Allt bra?

URL: http://fantasidif.blogg.se/     Skriven den: 2009-03-09| 12:40:50

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail