Vann tävlingen!

Headertävlingen hos HANISKOGEN var det JAG som vann!  Med över hälften av alla röster. :-)

Tusen tack till dig och framförallt till alla er som röstade!!

Priset är en DVD-film.
Postat av: Fredrik

Jag skulle gärna vilja skriva ett inlägg om vinnaren av min headertävling. Skulle vilja veta lite saker:

1. Har du gjort headern själv? Hur kom du på hur den skulle se ut? (man kan ju faktiskt vara med och påverka även fast man inte gjort den själv)

2. Hur känns det att vinna?

3. Vinsten var ju en DVD film. Tycker du om film? isf vilken typ av film?

4. Hur spenderar du semestern?



Vore tacksam för svar på dessa frågor så att jag kan skriva ett inlägg om vinnaren i min allra första blogg tävling ^^,

URL: http://haniskogen.blogg.se/     Skriven den: 2009-07-21| 21:22:24
Postat av: Nett

Grattis!!! =)

URL: http://www.metrobloggen.se/nett     Skriven den: 2009-07-25| 10:16:26

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail