Ge sig!

u får det ge sig, har snöat konstant sen igår.             
Är så lesamt när det bara vräker ned hela tiden. 
Allt jag vill är att  gå ut med barnen men dom är lite snoriga fortfarande så idag blir det nog att sitta inne.

Märks på barnen att dom inte varit ute nu på ett tag kan jag säga! Minsta tjejen har myror i kroppen. :-)    
                                                                                                                                 

Häromdagen ritade hon med tuschpenna på fönstret, målade även på tapeten.
Hon tycker väldigt mycket om att rita ÖVERALLT. Har fått lägga bort alla pennor i huset så inte hon får tag på dom själv.
Men så i förrgår så hade hon hittat en penna iallafall. Men vem vet... hon kanske blir nästa rembrandt. 


                                                                                                                                           

Kom på att det nog är ett släktdrag för jag minns att jag tyckte det var så skoj att rita på tapeter och så när jag var liten. :-)

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail