Paket!

Nu är lillgubbens presenter inslagna och klara tills imorgon. Tänk att han är två år redan.
Ska åka och klippa mig imorgon vid halv elva så då ska jag hämta tårtan efter jag klippt mig.
Har beställt en princesstårta i valfri färg och något motiv med traktor eller någon annan maskin eftersom han är TOKIG i allt vad motorer heter. =)
När vi var i S-Svall tidigare i veckan så fick han av Leffes pojke en lastbil med släp och kran, samt lego. Han lekte med den lastbilen hela kvällen vi var där. Snacka om att det är inbyggt i pojkar detta med motorer.

Postat av: Jenny

Vilken trevlig blogg du har. Kommer fortsätta följa den. kram från mig

URL: http://sayajennyy.blogg.se/     Skriven den: 2009-08-24| 07:39:59

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail