Oj oj oj (del 2)!

På fredag kväll efter gubben bjudit på mat på pizzerian så åkte vi till stugan. Då vi kom dit så fick jag presenter av svärföräldrarna. Fick gå och leta lappar överallt på gården, lapparna ledde mig till olika paket och slutligen ett kort med pengar till en kamera. Fick även en ljuslykta och en mugg. =)






Av äldsta dottern fick jag ett halsband, ett kort och ett jättefint hjärta som hon virkat alldeles själv.



På lördagen kom Elenor och gav mig en fin ros och två ännu finare armband från Pilgrim.
Jättefina. =)






Nästa på tur att komma var mor och far. Av de fick jag också pengar till en kamera och rosor. De hade även med pengar från mormor, morbror och moster.






Min älskling var så snäll så han skötte maten och värmde gratänger och skötte det så det var bara för mig att gå och sätta mig och invänta gästerna.

Nästa på tur var mina 4 närmsta vänner som kom. Fick en jättefin blombukett och pengar av Marlen, Camilla, Monica och Lollo med familjer.




Av Silvia med familj fick jag ett jättefint magnetarmband.





Av Millan fick jag en jättefin lampa.




Vi åt god potatisgratäng, fläskfilé, tsatsiki, sallad, vitlöksbröd och frukt.





Efter åt vi god tårta, Schwartzwald och frukttårta.
Lite senare på kvällen kom Elisabeth med barn och grattade mig också.
Av de fick jag ett jättefränt glas som blinkar i olika ljus och ett drinkspel. =)







Missade tyvärr att knäppa på smörgåstårtan som vi åt senare på kvällen. =)

Hade en superbra födelsedag och fest.

TUSEN TACK alla för de fina presenterna!!!!
Postat av: Therése

Ja, det är nog så. Jag ska iaf kämpa på och klara det :D Fin design du fått :D Och vilka fina presenter! Grattis i efterskott!

URL: http://terezita.blogg.se/     Skriven den: 2009-08-10| 15:06:58
Postat av: Lena i Lyckebo

Grattis i efterskott Annelie.

Kram från mig

URL: http://fridatowe.bloggspace.se     Skriven den: 2009-08-14| 17:28:22

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail