Nu är det nära!

Snart kan jag köpa min efterlängtade systemkamera. Fick pengar när jag fyllde år så snart så. =)

Nu är det bara att läsa på om några Nikon och canon och försöka hitta den som passar mig bäst.
Blir inget impulsköp utan här ska noggrant övervägas både för och -nackdelar.

Kom gärna med flera tips och råd om Nikon och Canon. Vilken som det finns flest möjligheter med, om objektiv mm.

Tänkte väl även investera i en bok om fotografering också. Kan vara bra.
Postat av: Elenor

Det var verkligen fina presenter och måste ha varit ett mycket trevligt partaj med god mat och tårta!!!! Synd att jag missade det... :-(

Kramizz

Postat av: Elenor

Glömde... Sidan blev kanonfin!!


Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail