Som förut igen!

Tack snälla Therése för att du tar dig tid och hjälper mig IGEN. :-)

Och tack till er som såg att det såg galet ut. :-)

Nu är headern tillbaka igen.

MEN... någon som kan förklara varför jag måste uppdatera startsidan en gång för att bakgrunden ska bli blå???
På de andra sidorna är bakgrunden blå hela tiden men så fort jag klickar på startsidan så blir bakgrunden vit tills jag uppdaterat en gång. Det är rätt kod och allt i mallen och hon som hjälper mig ser sidan blå hela tiden, men inte jag, VARFÖR????
Postat av: Therése

Inga problem :D Bara hör av dig om du vill ha mer hjälp med nåt eller så :) Kramar

URL: http://terezita.blogg.se/     Skriven den: 2009-04-17| 08:04:24

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail