Namnsdagen!

                               

                           Grattis MAMMA på namnsdagen!
 
  
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack, och du ett litet tips har en grym tävling på bloggen idag vinn en design swing vase norrman c ifrån www.inneonline.se



ha en toppenvecka



kram

URL: http://misstessan82.blogg.se/     Skriven den: 2009-04-05| 20:59:09
Postat av: Therése

Hej!



Jag äter pencillin jätteofta. Har halsfluss en gång i halvåret känns det som. Så denna gång (om det nu är nåt sånt) så hoppar jag pencillin. Mamma hade samma sak för nån vecka sen och hon vilade i över en vecka o sen försvann det av sig själv. Så jag tror jag gör samma sak. Kostar bara en massa o gå till läkaren o snart är jag väl immun mot pencillin :P Ja får äta alvedon o vila istället. Ha en underbar dag vännen! Kram

URL: http://terezita.blogg.se/     Skriven den: 2009-04-06| 08:35:52

Ingen reklam tack!

Namn:


E-post (publiceras ej):


URL/bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Komma ihåg dig?
RSS 2.0 mail